Skolens ressourceteam

Ressourceteamet på Holluf Pile Skole støtter hver dag arbejdet med læring på alle niveauer.
Vores vejledere giver sparring og understøtter lærernes arbejde med planlægning, udførelse og evaluering af undervisning i aktionslæringsforløb.
Vores ressourcelærere laver i samarbejde med lærerne særligt tilrettelagte forløb for mindre hold, hvor eleverne oplever et særligt boost i et fag, eller støtter i klassen i den almindelige undervisning som Co-teacher.
Skolens ressourceteam modtager sparring og supervision fra skolens psykolog Maria Sederstrøm.
Skolens ressourceteam arbejder tæt sammen med ledelsen omkring arbejdet med Vurdering for læring, elever med særlige behov og understøtter udviklingen af professionelle læringsfællesskaber.

Rikke Klokker: Bevægelsesvejleder

Rikke Meisner: Dysleksivejleder